Waarom zijn mijn PayPal-tegoeden nog steeds in behandeling? Waarom fondsen mogelijk niet onmiddellijk worden gewist

 PayPal is tegenwoordig een van de meest bekende en meest gebruikte betalingsgateways.


Als je net een nieuwe PayPal-rekening hebt aangemaakt en deze hebt gekoppeld aan een betalings- of lidmaatschapsplug-in, ben je op deze pagina terechtgekomen omdat je problemen hebt met openstaande bedragen. Iedereen die zich heeft aangemeld voor uw lidmaatschapsaccount, krijgt geen toegang als er geld verschuldigd is. Als u digitale items verkoopt, hoewel het geld in behandeling is, krijgt uw klant geen downloadlink. Problemen met openstaande fondsen kunnen niet alleen lastig zijn voor u, de bedrijfseigenaar, maar ook voor uw klanten.


In deze tutorial gaan we in op de volgende vragen:


* Waarom zijn mijn PayPal-tegoeden in behandeling of niet beschikbaar?

* Hoe kan ik het geld direct op mijn PayPal-rekening storten?


Wat is een PayPal-betaling in behandeling?


Als er een probleem is met een bestelling die op uw site is geplaatst met behulp van de PayPal-betalingsgateway, kan het geld op uw account worden weergegeven als 'in behandeling'. Als de problemen zijn opgelost, duurt de lopende fase meestal minder dan 21 dagen.


"Als de bestelstatus "In behandeling" is, heeft de verkoper uw bestelling ontvangen, maar heeft uw betaling nog niet verwerkt. De status van een bestelling wordt weergegeven als in behandeling totdat deze verloopt, is voltooid of is geannuleerd.” – PayPal


Wanneer vindt een PayPal-betaling in behandeling plaats?


Een 'lopende' betaling kan plaatsvinden in een van de volgende omstandigheden:


1 U bent nieuw bij PayPal. Er zijn een aantal transacties nodig om aan PayPal aan te tonen dat u een echte koper of verkoper bent. Als u alle sets voltooit om uw identiteit te bevestigen en PayPal regelmatig gebruikt, bouwt u een goede verstandhouding op met PayPal en kunt u uw betalingen uit de status 'in behandeling' halen. Zorg ervoor dat uw e-mailadres is bevestigd.


2 U bent voor een lange periode gestopt met verkopen op uw site. Als dit gebeurt, moet u een positieve verkoop- of koopgeschiedenis opbouwen.


3 Slechte feedback van klanten. Als u te veel terugbetalingen, terugboekingen of geschillen heeft, kan dit de beschikbaarheid van geld op uw PayPal-rekening veranderen.


4 PayPal herkent uw verkooppatroon als ongebruikelijk of verdacht. Het verkopen van items met een hoog risico, zoals cadeaubonnen, kan ook de kans vergroten dat u 'in behandeling zijnde' betalingen in uw account vindt.


In meer specifieke omstandigheden, afhankelijk van het type plug-ins dat u gebruikt, kan een betaling 'in behandeling' zijn als:


Adres

Er is geen geldig adres opgegeven. Als het voorkeursgedeelte van uw PayPal-profiel een adres vereist en uw klant heeft er geen opgegeven, kan de betaling worden gemarkeerd als 'in behandeling'.


autorisatie

U heeft ervoor gekozen om betalingen handmatig goed te keuren.


cheques

De betaling is gedaan als een eCheck.


Internationaal

Een betaling kan 'in behandeling' zijn als u een niet-Amerikaanse rekening heeft en geen opnamemechanisme heeft. U moet deze betaling handmatig accepteren of weigeren vanuit uw Rekeningoverzicht.


Meerdere valuta

Er kan een betaling 'in behandeling' verschijnen als uw saldo niet in de valuta is verzonden en u uw voorkeuren voor ontvangst van betalingen niet heeft ingesteld om deze betaling automatisch om te zetten en te accepteren. U moet deze betaling handmatig accepteren of weigeren.


Bestellen

U heeft de betalingsactie op 'Bestellen' gezet en heeft u nog geen geld ontvangen.


Upgrade

Een betaling kan worden weergegeven als 'in behandeling' als uw account moet worden geüpgraded (zakelijk of premier). Het is belangrijk op te merken dat er een maandelijkse limiet is voor transacties voordat een upgrade vereist is.


waarom-zijn-gelden-aangehouden-in-paypal-account

Openstaande betalingen en WordPress-plug-ins

Als u een WordPress E-commerce-plug-in gebruikt die betalingen met PayPal verwerkt, kan deze sectie op u van toepassing zijn.


Het is belangrijk om te weten dat als een klant voor een artikel heeft betaald, hoewel de betaling 'in behandeling' is, de verkoop niet onmiddellijk wordt verwerkt. Dit is vooral merkbaar bij het gebruik van een lidmaatschapsplug-in of het verkopen van digitale downloads.


Als een klant zich aanmeldt als lid, hoewel de PayPal-betaling 'in behandeling' is, krijgt hij geen toegang tot de site totdat de betaling is goedgekeurd. Evenzo, als een klant een digitaal item koopt terwijl zijn betaling nog 'in behandeling' is in uw account, zal de plug-in de downloadlinks niet verzenden. Hoewel dit misschien vervelend lijkt, komt het erop neer dat deze functie aanwezig is om uw site te beschermen tegen oplichters.


Hoe u klanten tevreden kunt stellen die geen toegang hebben tot uw ledensite/ hun download niet hebben ontvangen?


Als een betaling in uw PayPal-account als "in behandeling" wordt geregistreerd, kunt u ervan uitgaan dat de klant zijn digitale item niet heeft ontvangen of toegang tot uw website heeft gekregen. Wanneer u voor iets betaalt of een dienst krijgt, verwacht u dat het binnen het opgegeven tijdsbestek aankomt. Klanten die hun digitale item niet ontvangen vanwege een 'lopende' betaling, kunnen zich zorgen maken en op hun beurt slechte reacties achterlaten of een PayPal-geschil starten.


Het goede nieuws is dat je deze klanten handmatig hun artikelen kunt geven om slechte recensies te voorkomen. Wat betreft een digitale download, als u onze eStore-plug-in (of iets dergelijks) gebruikt, kunt u de tool voor beheerdersfuncties gebruiken om een ​​nieuwe versleutelde downloadlink te maken. Stuur het vervolgens handmatig naar klanten die een betaling in behandeling hebben. Zo ontvangen ze snel hun downloadlink.


Als u een lidmaatschapssite uitvoert met een plug-in zoals de WP eMember-plug-in, moet u alle ledenaccounts met de status 'in behandeling' handmatig goedkeuren. Op deze manier heeft uw lid toegang tot uw site terwijl hun betaling nog 'in behandeling' is op uw PayPal-rekening (zorg ervoor dat de betaling echt legitiem is voordat u hun status wijzigt).


1) Zorg ervoor dat u uw account heeft geverifieerd om 'in behandeling zijnde' betalingen te stoppen


Vaker wel dan niet is een 'in behandeling' betaling het resultaat van een PayPal-rekening die niet volledig is geverifieerd. Zorg ervoor dat u alle stappen volgt en uw account correct verifieert wanneer u een nieuwe PayPal-rekening instelt.



Als u niet zeker weet of uw account is geverifieerd, kunt u dit controleren door:


1 Inloggen op uw PayPal-rekening.


2 Ga naar de volgende URL, maar vervang [uwpaypalemail@example.com] door het daadwerkelijke PayPal-e-mailadres waarnaar u probeert te controleren: paypal. com/us/geverifieerd/pal=[uwpaypalemail@example.com]


3 U kunt pas betalingen accepteren nadat u uw e-mailadres heeft bevestigd.

bevestigd-paypal-status


2) Breng een rapport tot stand met PayPal om te stoppen met 'in behandeling zijnde' betalingen


Betalingen die in behandeling zijn, kunnen soms plaatsvinden als PayPal nieuw voor u is of als uw transacties verdacht lijken. Het ontwikkelen van een verstandhouding met PayPal is een goede manier om 'lopende' betalingen te beperken.


Als u toegang wilt tot uw geld zodra het op uw PayPal-rekening staat, heeft u het volgende nodig:


1 Minstens 25 transacties voltooid


2 Heb al drie maanden een actieve PayPal-rekening sinds de eerste transactie


3 Het totale bedrag aan transacties is meer dan $ 250,00


4 Goede feedback van uw eigen klanten (te veel terugboekingen en geschillen kunnen leiden tot lopende betalingen)


Neem contact op met de helpdesk van PayPal als u de problemen met uw PayPal-rekening na het lezen van deze inhoud niet hebt kunnen oplossen. Ze zouden uw account moeten kunnen bekijken en u kunnen vertellen wat er moet worden opgelost.


We hebben uitgelegd Waarom zijn mijn PayPal-tegoeden nog steeds in behandeling? Waarom tegoeden niet meteen worden gewist. Als u nog steeds problemen heeft met PayPal-tegoeden die in behandeling zijn of dat het tegoed niet onmiddellijk wordt gewist. Gelieve PayPal Klantenservice Nederland te zijn. Technici zijn 24/7 beschikbaar om u te helpen PayPal-klantenservice.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe een Facebook-pagina te verwijderen (update 2021)

Hoe u kunt zien wie u volgt op Facebook

Hoe updateproblemen in Kaspersky Antivirus diagnosticeren?