Hoe een Facebook-pagina te verwijderen (update 2021)

Ik voelde een paar dagen geleden de kriebels om mijn eigen Facebook-pagina te starten. Ik dacht ik deel goed nieuws over het coronavirus. Maar het duurde niet lang voordat ik mijn interesse verloor. Ik heb ook een Facebook-pagina waarop ik niets meer publiceer. Deze advertentiemeldingen blijven in mijn inbox verschijnen. En het is gewoon frustrerend. Laten we samen een Facebook-pagina verwijderen, zodat u deze kunt wissen als u zich ooit in een soortgelijk scenario bevindt.


Tijdens de uitbraak van het coronavirus is het aantal Facebook-sites explosief gestegen. Er worden momenteel COVID 19-bronpagina's gemaakt. U kunt binnen enkele seconden online aanwezig zijn en mensen informeren over uw bedrijf door een Facebook-pagina aan te maken. In korte tijd kunt u een gemeenschap van miljoenen bereiken. Een van de meest effectieve marketingkanalen voor sociale media is Facebook. Het maken van een Facebook-pagina is populair in verschillende bedrijven.


De glamour-/celebrity-industrie is de eerste en meest krachtige. Christiano Ronaldo heeft met 122 miljoen de meeste Facebook-fans. Shakira, evenals andere voetbalclubs en spelers, zijn gestegen naar de top van Facebook's fanlijst. Merken, entertainment, verenigingen, media en andere communitypagina's behoren tot de andere categorieën.


Aan de andere kant is het beheren van een Facebook-pagina een moeilijke taak. Als je wilt dat je bedrijf of andere inspanningen slagen op Facebook, heb je een breed scala aan marketingvaardigheden voor sociale media nodig. Houd er rekening mee dat Facebook een community heeft van 2 miljard gebruikers. Als gevolg hiervan is het niet eenvoudig om de top van de hitlijsten te bereiken. Laten we meteen ter zake komen: we moeten nu meteen een Facebook-pagina wissen. Omdat ik nooit zeker wist waar het voor was.


Hoe een Facebook-pagina te verwijderen


Stapsgewijze procedure:


1.Klik op de knop Instellingen in de bovenste balk van Facebook


2.Klik op pagina's beheren.


3. Klik nu op de pagina die u wilt verwijderen.


4.Klik op "Instellingen". Druk op "algemeen"


5. Scroll naar beneden om op "Bewerken" te klikken in de kop "Pagina verwijderen".


6.Klik om permanent te verwijderen. 


We hebben uitgelegd hoe u een Facebook-pagina kunt verwijderen (update 2021). Als je nog steeds problemen hebt met het verwijderen van een Facebook-pagina (update 2021). Neem dan op met Contact Facebook Nederland. Technici zijn 24/7 beschikbaar om je te helpen met de klantenservice van Amazon.


Voor meer informatie over het verwijderen van een Facebook-pagina (update 2021). Alsjeblieft Bellen Facebook Nummer, zij zullen al je problemen oplossen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe u kunt zien wie u volgt op Facebook

Hoe updateproblemen in Kaspersky Antivirus diagnosticeren?